středa 12. prosince 2012

Flowers and snow




Tento týden blog hodně zanedbávám, tak aspoň jeden outfit. Teplota klesá pod bod mrazu a já přidávám další a další vrstvy, pro tuto chvíli jsem část z nich odhodila, ale velice rychle a vděčně jsem se po chvíli zachumlala zpět a přidala trochu horkých tekutin pro zahřátí. Ve chvíli, kdy nesněží je těžké mě vylákat ven a ještě je potřeba sehnat tolik dárků, asi si pořídím malé topení na kolečkách, které budu vozit všude s sebou.












Až mi zimou vlasy vstály

psaníčko na večer
 
H&M dress, pants, clutch, earrings, necklace
New Yorker sweater
Orsay headband
I am ring
Max jewellery bracelet
Camaieu sunglasses
Reserved bag
Deichman heels

3 komentáře:

  1. Moc pěkné šaty a psaníčko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Snih a kvetinove vzory...neobvykla kombinace, ktera funguje nadocekavani skvele.
    Nadherny outfit a uplne nejvic se mi libi ty prekrasne doplnky...celenka, psanicko.
    Dotazeno do nejmensich detailu...jis proste stylova gurmanka!:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat