středa 10. července 2013

Na hradě a v podhradí




Nebyla bych to já, abych neměla se vším spoždění, takže v této chvíli v podzámčí ve Vranově nad Dyjí přidávám rychle příspěvek, než se posilnění vypravíme vzhůru. Vrátím se k třetímu červnovému víkendu, kdy v Brně vyvrcholily slavnosti Ignis Brunensis a vlastně všechny události tohoto víkendu se točily kolem hradu Špilberk. Od pátku do neděle probíhal také v Brně Open space market v Místodržitelském paláci, kde jste si mohli pořídit překrásné, originální šperky, oblečení a další doplňky. Pokud jste zmeškali, tak nezoufejte, brzy bude jistě další. Moje srdce si naprosto získaly úžasné baletní sukýnky značky Akari a mám trochu obavy, že slečny, které prodávaly šperky u stolu se značkou Akari jsem lehce vyděsila s přáním je vyfotit. Odběhnu zase dále, v Brně se zároveň konal i festival umění, který jsem v rychlosti navštívila, než jsem se spolu s B a K vydala na Špilberk, kde se poslední den ohňostrojů koná již 18 rokem společenská akce s rautem, kterou jak jsme zhodnotily jsme si užily nejvíce bez pánské společnosti :)


tenhle žongléř přede mnou stále někam utíkal



jedly, pily, hodovaly :)

závěrečný ohňostroj


úžasné hodiny od Lovemusic

konec igelitek v Čechách, krásná to představa

u stánku značky Brida

AKARI, jednu si určitě pořídím

nedělní odpočinek na Špilberku

Žádné komentáře:

Okomentovat