pátek 23. srpna 2013

Neboty útočí

 

Na několika blozích se objevily zmínky o pletených letních kozačkách, nedá mi to a musím si taky dloubnout do vosího hnízda. Mám vážné podezření, že je tohle speciálně brněnský trend, v Praze jsem rozhodně neviděla takové množství této obuvi nebo jak to nazvat. Co je to za šílenou módu, kde se to vzalo jediné, co mě napadá je proč, proč něco takového vzniklo?! Celou zimu se modlím, ať už můžu sundat boty ve stylu ledního medvěda a vklouznout do lodiček, balerínek a sandálů a neklepat zároveň kosu. Tak proč si v létě cpát na nohy pletené kozačky v šílených barvách, vzhledem k tomu, že většina těchto kozaček pochází z tržnic, tak tady nemůže být ani řeč o nějaké kvalitě. Děkuju Bohu, že nejsem kluk, jehož přítelkyně nosí něco podobného na nohou, po zutí večer bych na jeho místě padla za vlast a slečna by mi nejspíš oznámila, že nevím, co je letos v létě (zimě) moderní. Když to shrnu, není to hezké, není to funkční, nedělá to hezkou nohu a o pohodlnosti mám dost velké pochybnosti, nehodlám si vypíchnout oči, ale nějakým zvráceným způsobem tato podívaná přitahuje mou pozornost a já nevím, kam s očima, když je to zjevně letošní hit, vysvětlí mi někdo proč?








H&M dress, earrings, necklace
Zara top/sweater, belt, heels, bag
New Yorker pants
Bechick.com bracelet

1 komentář:

  1. Absolutne s Tebou súhlasím. Som úplne nadšená z toho, keď možem vymeniť kozačky za lodičky a v lete si to vyslovene užívam. Mňa osobne letné kozačky neoslovili ...

    Pozývam Ťa na Giveaway o skvelú peňaženku Desigual GIVEAWAY s DESIGUAL

    OdpovědětVymazat