pátek 26. října 2012

Nikdy není pozdě - Designblok




Už sice uběhl skoro měsíc od Designbloku a já jsem se přesto nebo právě proto rozhodla z lehké nostalgie vytvořit post o Designbloku. Největší zastoupení návrhářů bylo v Openstudiu ve Šporkovském paláci, kde vznikla většina fotek. Byla jsem naprosto uchvácena, bylo tam tolik mladých nadějných návrhářů, každý tu našel něco ze svého stylu. Moje kamarádka, která se mnou Designbok navštívila se nejvíce těšila na značku ANTIPEARLE a musím uznat, že jsem těmto šperkům také naprosto propadla a doufám, že se aspoň jeden kousek objeví v mé šperkovnici, trošku ji přifouknu a určitě se tam vejde i celá kolekce. Po návštěvě Openstudia si do dnes nejsem jistá, kolik to bylo pater, ale mám podezření, že se patra dle vlastního uvážení objevovala a zase záhadně mizela. Na konci jsme velice ocenily stylové posezení s malou svačinkou a výbornou kávou, bez toho bychom asi už neměly dost sil na Superstudia v Kafkově domě a Clam-Gallasově paláci, kde jsme se v záplavě třpytu často cítily jako v pohádce. Prostředí Designbloku Bylo vybráno skvěle a už se těším na příští rok. Byli jste na Designbloku, co se vám nejvíce líbilo, bylo naplněno vaše očekávání? Moje očekávání bylo dokonce překonáno.









Vybrali byste si?




Žádné komentáře:

Okomentovat