úterý 23. října 2012

Wake up sun



Taky tak nesnášíte ranní vstávání? Já jsem tím přímo pověstná, pokud mám někam přijít brzy ráno, tak se to neobejde bez kyselého výrazu typu, jak je možné vstávat dobrovolně před 11 hodinou. Oblíbené pořekadlo o čilém ranním ptáčeti mne nechává naprosto chladnou, jsem holt sovička. V létě je to trochu lepší díky hřejivým ranním slunečním paprskům, ale když vstávám za tmy a z práce se vracím také za tmy, tak jsem schopná usnout i ve stoje v jakoukoliv denní dobu, takže možná nejsem sovička, ale medvěd a správně bych se už měla ukládat k zimnímu spánku. A co vy, jste ranní ptáčata, sovy nebo medvědi a nečiní vám stejně jako mně problém chodit spát třeba ve 3 ráno a do té doby si číst, učit se nebo pracovat?







 


Zara jacket
Promod ombre top
H&M top, pants
C&A pearl necklace
H&M ombre necklace, bracelet, hair cuff
F&F earrings
Guess bag
Humanic heels

Žádné komentáře:

Okomentovat